نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسایش حرارتی مقایسه شاخص‌های کمّی آب و هواشناسی توریسم برای سنجش آسایش حرارتی محیط [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 43-58]
  • آمیزه ی بازاریابی تحلیلی بر بازاریابی اکوتوریسم دراستان گلستان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 143-162]
  • آموزش گردشگری پایدار روستایی با تأکید بر روستای بزم استان فارس [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 143-165]
  • آنتروپی شانون ارزیابی توان اکولوژیک توسعه طبیعت‌گردی با استفاده از منطق فازی در محیط GIS (مطالعه موردی: شهرستان بویر احمد) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 97-112]

ا

  • استان زنجان ارزیابی اقلیم آسایش گردشگری استان زنجان با استفاده از شاخص (TCI)وتکنیکGIS [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 135-156]
  • استان کردستان اولویت‌بندی مناطق هدف توسعه گردشگری جنگ استان کردستان با بهره‌گیری از روش تحلیل سلسله مراتبی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 137-165]
  • استان کرمانشاه تحلیلی بر سطوح توسعه‌یافتگی زیرساخت‌های گردشگری در استان کرمانشاه با استفاده از مدل‌های ترکیبی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 1-20]
  • استان گلستان تحلیلی بر بازاریابی اکوتوریسم دراستان گلستان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 143-162]
  • استان مازندران رتبه‌بندی شهرستان‌های استان مازندران بر اساس زیرساخت‌های گردشگری با روش‌های تصمیم‌گیری چند معیاره [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 99-120]
  • استراتژی تدوین استراتژی گردشگری شهر نظرآباد با کاربرد مدل SWOT [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 121-136]
  • استراتژی اقیانوس آبی راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 44-58]
  • اقلیم آسایش گردشگری ارزیابی اقلیم آسایش گردشگری استان زنجان با استفاده از شاخص (TCI)وتکنیکGIS [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 135-156]
  • اکوتوریسم مکانیابی توسعه اکوتوریسم روستای زیارت گرگان با کاربرد GIS [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 59-83]
  • اکوتوریسم توان اکولوژیک در جهت توسعه گردشگری با استفاده از فرایند سلسله مراتبی AHP ( مطالعه موردی : پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو ) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 76-96]
  • اکوتوریسم مکان‌یابی پهنه‌های مستعد توسعه اکوتوریسم در نواحی روستایی با رویکرد EIA مطالعه موردی: بخش مرکزی تالش [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 19-36]
  • اکوتوریسم متمرکز و گسترده مکان‌یابی پهنه‌های مستعد توسعه اکوتوریسم در نواحی روستایی با رویکرد EIA مطالعه موردی: بخش مرکزی تالش [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 19-36]
  • الگوی تصمیم گیری چهاراقدامه راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 44-58]
  • الگوهای فضایی تحلیل الگوی رفتاری گردشگران در دسترسی به جاذبه‌های شهری (مورد مطالعه: شهر کرمانشاه) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 125-143]
  • انتخاب هتل معیارهای انتخاب هتل از دیدگاه گردشگران شهر مشهد [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 59-80]
  • اهواز سطح‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهر اهواز [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 37-58]
  • اوقات فراغت تحلیل الگوی رفتاری گردشگران در دسترسی به جاذبه‌های شهری (مورد مطالعه: شهر کرمانشاه) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 125-143]
  • اولویت‎بندی اولویت‎بندی راهبردهای توسعه گردشگری شهرستان اهر با استفاده از مدل SWOT- QSPM [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 21-42]

ب

  • بازار گردشگری نقش ابزارهای تبلیغاتی در بازاریابی و جذب گردشگر مطالعه موردی استان اردبیل [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 1-18]
  • بخش مرکزی شهرستان تالش مکان‌یابی پهنه‌های مستعد توسعه اکوتوریسم در نواحی روستایی با رویکرد EIA مطالعه موردی: بخش مرکزی تالش [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 19-36]
  • برنامه ریزی ترجیحات لگاریتمی فازی طراحی مدلی جهت ارزیابی مزیت رقابتی مقصد های گردشگری با استفاده از فنون LFPP و FCOPRAS [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 59-76]
  • برندسازی بررسی رابطه ی بین عوامل زمینه‌ای ساکنان شهر تبریز و تصویری که از شهر دارند [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 157-175]
  • بوستان خورشید پهنه بندی‌گردشگری در تفرجگاه‌های پیراشهری (مطالعه موردی: بوستان خورشید مشهد) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 101-124]

پ

  • پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو توان اکولوژیک در جهت توسعه گردشگری با استفاده از فرایند سلسله مراتبی AHP ( مطالعه موردی : پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو ) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 76-96]
  • پتانسیل ارزیابی پتانسیل‌های گردشگری شهری سیرجان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 59-80]
  • پهنه بندی پهنه بندی‌گردشگری در تفرجگاه‌های پیراشهری (مطالعه موردی: بوستان خورشید مشهد) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 101-124]

ت

  • تبریز شناسایی و اولویت‌بندی الزامات رضایت‌مندی گردشگران شهری مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 1-24]
  • تصمیم‌گیری چند معیاره رتبه‌بندی شهرستان‌های استان مازندران بر اساس زیرساخت‌های گردشگری با روش‌های تصمیم‌گیری چند معیاره [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 99-120]
  • تصویر برند تأثیر رضایت مشتری و تصویر برند بر وفاداری به برند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-18]
  • تصویر شهری بررسی رابطه ی بین عوامل زمینه‌ای ساکنان شهر تبریز و تصویری که از شهر دارند [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 157-175]
  • تکنیک تصمیم‌گیری AHP مکانیابی توسعه اکوتوریسم روستای زیارت گرگان با کاربرد GIS [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 59-83]
  • توان اکولوژیک پهنه بندی‌گردشگری در تفرجگاه‌های پیراشهری (مطالعه موردی: بوستان خورشید مشهد) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 101-124]
  • توریسم مقایسه شاخص‌های کمّی آب و هواشناسی توریسم برای سنجش آسایش حرارتی محیط [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 43-58]
  • توسعه اولویت‎بندی راهبردهای توسعه گردشگری شهرستان اهر با استفاده از مدل SWOT- QSPM [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 21-42]
  • توسعه مکان‌یابی پهنه‌های مستعد توسعه اکوتوریسم در نواحی روستایی با رویکرد EIA مطالعه موردی: بخش مرکزی تالش [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 19-36]
  • توسعه پایدار بررسی و شناخت قابلیت های توسعه پایدار گردشگری شهرتبریز با استفاده از مدل SWOT [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 19-40]
  • توسعه پایدار روستایی تدوین استراتژی گردشگری روستایی پایدار با استفاده از تکنیک SWOT (مطالعه موردی: روستای نوره شهرستان سنندج) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 83-108]
  • توسعه روستایی گردشگری پایدار روستایی با تأکید بر روستای بزم استان فارس [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 143-165]
  • توسعه روستایی برآورد و سنجش رابطه اثرگذاری گردشگری با کاهش فقر در مناطق روستایی مطالعه موردی: روستاهای چنگوره و اسماعیل‌آباد- شهرستان آوج [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 81-98]
  • توسعه گردشگری سطح‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهر اهواز [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 37-58]

ج

  • جاذبه‌های گردشگری نقش ابزارهای تبلیغاتی در بازاریابی و جذب گردشگر مطالعه موردی استان اردبیل [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 1-18]

چ

  • چشمه آبگرم تحلیلی بر نقش چشمه‌های آبگرم در جذب گردشگران (مطالعه موردی؛ چشمه آبگرم نورآباد ممسنی) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 109-134]

خ

  • خدمات شهری شناسایی و اولویت‌بندی الزامات رضایت‌مندی گردشگران شهری مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 1-24]

ر

  • رتبه‌بندی رتبه‌بندی شهرستان‌های استان مازندران بر اساس زیرساخت‌های گردشگری با روش‌های تصمیم‌گیری چند معیاره [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 99-120]
  • رضایت مشتری تأثیر رضایت مشتری و تصویر برند بر وفاداری به برند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-18]
  • رضایتمندی شناسایی و اولویت‌بندی الزامات رضایت‌مندی گردشگران شهری مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 1-24]
  • رگرسیون گام به گام نقش ابزارهای تبلیغاتی در بازاریابی و جذب گردشگر مطالعه موردی استان اردبیل [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 1-18]
  • روستای بزم گردشگری پایدار روستایی با تأکید بر روستای بزم استان فارس [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 143-165]
  • روستای زیارت مکانیابی توسعه اکوتوریسم روستای زیارت گرگان با کاربرد GIS [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 59-83]
  • روستای نوره تدوین استراتژی گردشگری روستایی پایدار با استفاده از تکنیک SWOT (مطالعه موردی: روستای نوره شهرستان سنندج) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 83-108]
  • روستاهای چنگوره و اسماعیل آباد برآورد و سنجش رابطه اثرگذاری گردشگری با کاهش فقر در مناطق روستایی مطالعه موردی: روستاهای چنگوره و اسماعیل‌آباد- شهرستان آوج [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 81-98]
  • رویکرد سیستمی اولویت‌بندی مناطق هدف توسعه گردشگری جنگ استان کردستان با بهره‌گیری از روش تحلیل سلسله مراتبی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 137-165]

ز

  • زیرساخت گردشگری تحلیلی بر سطوح توسعه‌یافتگی زیرساخت‌های گردشگری در استان کرمانشاه با استفاده از مدل‌های ترکیبی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 1-20]
  • زیرساخت‌های گردشگری رتبه‌بندی شهرستان‌های استان مازندران بر اساس زیرساخت‌های گردشگری با روش‌های تصمیم‌گیری چند معیاره [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 99-120]
  • زیرساخت‌های ورزشی سطح‌بندی مناطق 15 گانه شهر اصفهان از لحاظ زیرساخت‌های گردشگری ورزشی با استفاده از مدل TOPSIS [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 26-42]

ژ

  • ژئوپارک اولویت بندی مناطق مستعد احداث ژئوپارک در استان لرستان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 113-142]
  • ژئوتوریسم اولویت بندی مناطق مستعد احداث ژئوپارک در استان لرستان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 113-142]

س

  • سایت گردشگری ارزیابی پتانسیل‌های گردشگری شهری سیرجان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 59-80]
  • سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS) ارزیابی توان اکولوژیک توسعه طبیعت‌گردی با استفاده از منطق فازی در محیط GIS (مطالعه موردی: شهرستان بویر احمد) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 97-112]
  • سبزوار تعیین تقویم آسایش حرارتی شهر سبزوار با استفاده از شاخص های دمای معادل فیزیولوژی (PET) و متوسط نظر پیش بینی شده (PMV) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 41-58]
  • سیرجان ارزیابی پتانسیل‌های گردشگری شهری سیرجان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 59-80]
  • سطح‌بندی سطح‌بندی مناطق 15 گانه شهر اصفهان از لحاظ زیرساخت‌های گردشگری ورزشی با استفاده از مدل TOPSIS [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 26-42]
  • سطح‌بندی تحلیلی بر سطوح توسعه‌یافتگی زیرساخت‌های گردشگری در استان کرمانشاه با استفاده از مدل‌های ترکیبی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 1-20]

ش

  • شاخص Tci ارزیابی اقلیم آسایش گردشگری استان زنجان با استفاده از شاخص (TCI)وتکنیکGIS [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 135-156]
  • شاخص دما-فیزیولوژی تعیین تقویم آسایش حرارتی شهر سبزوار با استفاده از شاخص های دمای معادل فیزیولوژی (PET) و متوسط نظر پیش بینی شده (PMV) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 41-58]
  • شاخص‌های آب و هواشناسی مقایسه شاخص‌های کمّی آب و هواشناسی توریسم برای سنجش آسایش حرارتی محیط [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 43-58]
  • شاخصهای توسعه گردشگری پایدار امکان سنجی توسعه پایدارگردشگری در بافت مرکزی شهر کرمانشاه با استفاده از روش ANP [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 81-100]
  • شهرستان سنندج تدوین استراتژی گردشگری روستایی پایدار با استفاده از تکنیک SWOT (مطالعه موردی: روستای نوره شهرستان سنندج) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 83-108]
  • شهرستان گرگان مکانیابی توسعه اکوتوریسم روستای زیارت گرگان با کاربرد GIS [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 59-83]
  • شهر کرمانشاه تحلیل الگوی رفتاری گردشگران در دسترسی به جاذبه‌های شهری (مورد مطالعه: شهر کرمانشاه) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 125-143]
  • شهر مشهد معیارهای انتخاب هتل از دیدگاه گردشگران شهر مشهد [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 59-80]
  • شهر نظرآباد تدوین استراتژی گردشگری شهر نظرآباد با کاربرد مدل SWOT [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 121-136]

ص

  • صنعت گردشگری امکان سنجی توسعه پایدارگردشگری در بافت مرکزی شهر کرمانشاه با استفاده از روش ANP [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 81-100]
  • صنعت گردشگری نقش ابزارهای تبلیغاتی در بازاریابی و جذب گردشگر مطالعه موردی استان اردبیل [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 1-18]

ط

  • طبیعت گردی ارزیابی توان اکولوژیک توسعه طبیعت‌گردی با استفاده از منطق فازی در محیط GIS (مطالعه موردی: شهرستان بویر احمد) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 97-112]

ع

  • عوامل زمینه‌ای ساکنان بررسی رابطه ی بین عوامل زمینه‌ای ساکنان شهر تبریز و تصویری که از شهر دارند [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 157-175]

ف

  • فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) توان اکولوژیک در جهت توسعه گردشگری با استفاده از فرایند سلسله مراتبی AHP ( مطالعه موردی : پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو ) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 76-96]
  • فرایند تحلیل شبکه ای امکان سنجی توسعه پایدارگردشگری در بافت مرکزی شهر کرمانشاه با استفاده از روش ANP [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 81-100]
  • فرصت ها و تهدیدات بررسی و شناخت قابلیت های توسعه پایدار گردشگری شهرتبریز با استفاده از مدل SWOT [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 19-40]
  • فقر روستایی برآورد و سنجش رابطه اثرگذاری گردشگری با کاهش فقر در مناطق روستایی مطالعه موردی: روستاهای چنگوره و اسماعیل‌آباد- شهرستان آوج [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 81-98]

ک

  • کلانشهر تبریز بررسی رابطه ی بین عوامل زمینه‌ای ساکنان شهر تبریز و تصویری که از شهر دارند [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 157-175]

گ

  • گردشگری تحلیلی بر نقش چشمه‌های آبگرم در جذب گردشگران (مطالعه موردی؛ چشمه آبگرم نورآباد ممسنی) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 109-134]
  • گردشگری تحلیلی بر سطوح توسعه‌یافتگی زیرساخت‌های گردشگری در استان کرمانشاه با استفاده از مدل‌های ترکیبی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 1-20]
  • گردشگری سطح‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهر اهواز [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 37-58]
  • گردشگری برآورد و سنجش رابطه اثرگذاری گردشگری با کاهش فقر در مناطق روستایی مطالعه موردی: روستاهای چنگوره و اسماعیل‌آباد- شهرستان آوج [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 81-98]
  • گردشگری تدوین استراتژی گردشگری شهر نظرآباد با کاربرد مدل SWOT [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 121-136]
  • گردشگری اکوتوریسم تحلیلی بر بازاریابی اکوتوریسم دراستان گلستان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 143-162]
  • گردشگران معیارهای انتخاب هتل از دیدگاه گردشگران شهر مشهد [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 59-80]
  • گردشگران داخلی تحلیلی بر بازاریابی اکوتوریسم دراستان گلستان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 143-162]
  • گردشگری پایدار بررسی و شناخت قابلیت های توسعه پایدار گردشگری شهرتبریز با استفاده از مدل SWOT [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 19-40]
  • گردشگری جنگ اولویت‌بندی مناطق هدف توسعه گردشگری جنگ استان کردستان با بهره‌گیری از روش تحلیل سلسله مراتبی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 137-165]
  • گردشگری درمانی تحلیلی بر نقش چشمه‌های آبگرم در جذب گردشگران (مطالعه موردی؛ چشمه آبگرم نورآباد ممسنی) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 109-134]
  • گردشگری روستایی تدوین استراتژی گردشگری روستایی پایدار با استفاده از تکنیک SWOT (مطالعه موردی: روستای نوره شهرستان سنندج) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 83-108]
  • گردشگری سیاه اولویت‌بندی مناطق هدف توسعه گردشگری جنگ استان کردستان با بهره‌گیری از روش تحلیل سلسله مراتبی [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 137-165]
  • گردشگری سبز گردشگری پایدار روستایی با تأکید بر روستای بزم استان فارس [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 143-165]
  • گردشگری شهری شناسایی و اولویت‌بندی الزامات رضایت‌مندی گردشگران شهری مطالعه موردی: شهر تبریز [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 1-24]
  • گردشگری شهری تحلیل الگوی رفتاری گردشگران در دسترسی به جاذبه‌های شهری (مورد مطالعه: شهر کرمانشاه) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 125-143]
  • گردشگری شهری بررسی و شناخت قابلیت های توسعه پایدار گردشگری شهرتبریز با استفاده از مدل SWOT [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 19-40]
  • گردشگری شهری سطح‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری شهر اهواز [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 37-58]
  • گردشگری شهری ارزیابی پتانسیل‌های گردشگری شهری سیرجان [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 59-80]
  • گردشگری ورزشی راهکارهای توسعه گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از استراتژی اقیانوس آبی [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 44-58]
  • گردشگری ورزشی سطح‌بندی مناطق 15 گانه شهر اصفهان از لحاظ زیرساخت‌های گردشگری ورزشی با استفاده از مدل TOPSIS [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 26-42]

ل

  • لرستان اولویت بندی مناطق مستعد احداث ژئوپارک در استان لرستان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 113-142]

م

  • محیط‌زیست گردشگری پایدار روستایی با تأکید بر روستای بزم استان فارس [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 143-165]
  • مدل AHP اولویت بندی مناطق مستعد احداث ژئوپارک در استان لرستان [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 113-142]
  • مدل QSPM اولویت‎بندی راهبردهای توسعه گردشگری شهرستان اهر با استفاده از مدل SWOT- QSPM [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 21-42]
  • مدلSWOT تدوین استراتژی گردشگری روستایی پایدار با استفاده از تکنیک SWOT (مطالعه موردی: روستای نوره شهرستان سنندج) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 83-108]
  • مدلSWOT تدوین استراتژی گردشگری شهر نظرآباد با کاربرد مدل SWOT [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 121-136]
  • مدل SWOT تحلیلی بر نقش چشمه‌های آبگرم در جذب گردشگران (مطالعه موردی؛ چشمه آبگرم نورآباد ممسنی) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 109-134]
  • مدل SWOT اولویت‎بندی راهبردهای توسعه گردشگری شهرستان اهر با استفاده از مدل SWOT- QSPM [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 21-42]
  • مدل TOPSIS سطح‌بندی مناطق 15 گانه شهر اصفهان از لحاظ زیرساخت‌های گردشگری ورزشی با استفاده از مدل TOPSIS [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 26-42]
  • مدل بیلان انرژی انسان تعیین تقویم آسایش حرارتی شهر سبزوار با استفاده از شاخص های دمای معادل فیزیولوژی (PET) و متوسط نظر پیش بینی شده (PMV) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 41-58]
  • مدل تحلیل اکولوژیکی توان اکولوژیک در جهت توسعه گردشگری با استفاده از فرایند سلسله مراتبی AHP ( مطالعه موردی : پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو ) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 76-96]
  • مدل‌های کمی تحلیلی بر سطوح توسعه‌یافتگی زیرساخت‌های گردشگری در استان کرمانشاه با استفاده از مدل‌های ترکیبی [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 1-20]
  • مزیت رقابتی طراحی مدلی جهت ارزیابی مزیت رقابتی مقصد های گردشگری با استفاده از فنون LFPP و FCOPRAS [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 59-76]
  • مقاصد گردشگری طراحی مدلی جهت ارزیابی مزیت رقابتی مقصد های گردشگری با استفاده از فنون LFPP و FCOPRAS [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 59-76]
  • مکان‌یابی مکانیابی توسعه اکوتوریسم روستای زیارت گرگان با کاربرد GIS [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 59-83]
  • مکان‌یابی مکان‌یابی پهنه‌های مستعد توسعه اکوتوریسم در نواحی روستایی با رویکرد EIA مطالعه موردی: بخش مرکزی تالش [دوره 5، شماره 20، 1395، صفحه 19-36]
  • مناطق پانزده گانه سطح‌بندی مناطق 15 گانه شهر اصفهان از لحاظ زیرساخت‌های گردشگری ورزشی با استفاده از مدل TOPSIS [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 26-42]
  • منطق فازی ارزیابی توان اکولوژیک توسعه طبیعت‌گردی با استفاده از منطق فازی در محیط GIS (مطالعه موردی: شهرستان بویر احمد) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 97-112]

ن

  • نورآباد ممسنی تحلیلی بر نقش چشمه‌های آبگرم در جذب گردشگران (مطالعه موردی؛ چشمه آبگرم نورآباد ممسنی) [دوره 5، شماره 17، 1395، صفحه 109-134]

و

  • واحدهای زیست محیطی پهنه بندی‌گردشگری در تفرجگاه‌های پیراشهری (مطالعه موردی: بوستان خورشید مشهد) [دوره 5، شماره 18، 1395، صفحه 101-124]
  • وفاداری به برند تأثیر رضایت مشتری و تصویر برند بر وفاداری به برند در صنعت هتلداری(مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز) [دوره 5، شماره 19، 1395، صفحه 1-18]